söndag 29 augusti 2010

blueberrybagel

Hej!!

Jag har precis ätit frukost efter en morgon promenad på 40 minuter. Deb hade köpt yoghurt till mig och massa frukt för att jag har sagt någon gång att jag tycker om det.. Jättegulligt! Och så hade hon köpt bagels i hundra varianter :) Jag åt en halv blueberrybagel med strawberrycreamcheese. Rena fikan! Sen åt jag pina colada yoghurt med flingor och jordgubbar! Nu är jag nog mätt så jag står mig till kvällen!!

Igår tog Jerem med mig till Randy's hotell med hans två tjejkompisar. Vi badade i utomhuspoolen :) Det var kul men sjukt kallt när vi gick upp. Sen drog vi på oss kläder över bikinin och åkte till safeway för att köpa glass. Jag frös och var inte speciellt hungrig men glass skulle det tydligen va! Dom plockade åt sig varsin Ben&Jerrys paket och jag sa att jag inte ville ha en hel sån. Då visade Jerem mig en mindre variant med typ 1 dl istället för 5 så en sån tog jag med cookiedough! Mycket god! Alla dom andra tre åt sina halvlitrar utan problem! Dom var dessutom smala som tändstickor!

Jag ska till kyrkan om en stund, det börjar vid ett tror jag :)

Jag saknar er där hemma ska ni veta! <3

Puss och kram!

3 kommentarer:

  1. och vi saknar diggggggggggggggggg!!!!!!!!
    SKYPE SNÄLLA!? massa puss och kram till bästa saknade beccis, drömde att jag åkte och hälsade på dig inatt... helt sjukt vare, men jag drömmer ju massa knasigt ;D haha. PUSSILUSS! <3
    / SARIZ <3

    SvaraRadera
  2. hurru dudu, jag tänkte bara förklara för dig att vi har allt haft sånna dära b&j på 1dl i sverige ett tag, finns på binsinmacker =)

    och det är ju bra att dom tycker om dig, det hade nog blivit lite konstigt annars , PUUUUUUUUUSS<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  3. Älsklings kusse! Tycker du inte det är dags att komma hem nu va? ;) haha nejdå! men saknar dig väldigt i alla fall! I morgon så åker jag till Rhodos :D!<3 pussilipuss

    SvaraRadera