onsdag 18 augusti 2010

Sista dagen!

HEJ!

Nu är det inte långt kvar kära vänner!! Jag kan berätta lite om vad jag har gjort idag.. Sofie kom hit och åt frukost med mig vid 8 , då hade jag vart vaken ett bra tag och hunnit dricka en chailatte och mejlat med jerem :) Sen gjorde hon ett armband till mig (Jättefint!) medan vi satt och snackade lite.. Vi sa hejdå vid elva-tiden och kramades hårt!

Rebecka kom vid halv tolv med sin lilla pärla till bil :) Och vet ni vad hon hade med sig när hon kom? En julklapp! Jag trodde att jag skulle dö vad gulligt! Den var ganska stor med julpapper så jag fick lite panik för min väska är mer än full! Men jag fick öppna den innan :D Det var en tekanna till dom kopparna jag fick i julas <3 Jag älskar dom kopparna och kannan var ännu finare!!! TACK ÄLSKLINGSÄLSKLINGSREBECKA!

Sen kom Mickis <3 också och vi fikade med en mega kardemummabulle och mickis fick en chailatte! Det var helt sjukt att tänka på att vi tre satt där för sista gången på tio månader.. det var bara tomt i huvudet .. Det kändes som att man borde säga så mycket men vi bara tittade på varandra och sen pratade vi om annat.. :P Jag bad i alla fall mickis göra mina naglar fina inför trippen så nu har jag små zebror på naglarna! :D Tack gooodingen och gud vad jag sakna dig och ditt myspyssel! <3

När dom åkte blev det gråtkalas! Mitt första gråtkalas! Whoooo det lär bli mer imorgon! Smink imorgon? Inte smink imorgon? Vet inte.

Sen kom mamma hem och vi åt köttbulle mackor till lunch :) Sen har jag upptäckt keso med chilismak idag, det var lite synd kände jag när jag ska åka att jag inte upptäckte det tidigare.. haha...

Sen åkte vi hem till sofie och marcus och niklas och halott (fam lans)för att jag ville ha sex and the city boxen på min nyrenoverade dator.. (även nyinköpt men varför inte krångla lite).. Sen sa jag hejdå till dom för hundrade gången! <3 Ska bara tuta på dom imorgon bitti också, sen slipper ni mig ;)

Vägen förbi mormor och morfar fick det också bli såklart för en kram!! Jag kommer sakna er massor ska ni veta! (hoppas du läser mormor och visar morfar såklart! <3 )

Sen tog jag och pappa en promenad och pratade innan vi åt min älsklingsmiddag; mammas pasta carbonara som jag ska sakna så mycket! Vi satt och mamma och pappa och jag medan victor hade fotbollsmatch.. Sen blev det blåbärskaka till dessert :D

När vi var små och åkte på långa semestrar fick alltid jag och lillebror små presenter längs vägen för att tiden skulle gå snabbare (vi bilade). Vi fick dom efter en viss tid så vi hade något att se fram emot när vi tröttnade i baksätet. Ikväll kom mamma med tre små små paket som jag ska ha med mig imorgon på resan! Tre små rosa med varsin lapp där det står när jag får öppna dom. En på varje flyg förutom sista som är dagen därpå. "Där börjar mitt nya liv och då klarar jag mig utan mammass presenter" sa hon. Kärlek på dig mamma! <3

Nu håller jag och pappa och lär mig skype! fattar inte något men det kanske är bra att kunna när jag åker har jag hört det tjatas om! haha.. Hihi vad bra att du fixar detta pappa! Jag orkar inte med sånt! Jag kommer sakna dig pappa! <3 Fast det är lite du som har fått mig att åka så jag är glad att det blir av för jag vet att du är glad för min skull! <3

Även om det inte går fram när jag skriver så är jag så HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR taggad på att åka!!! Jag är verkligen sugen men det är bara så konstigt, det går inte riktigt in tror jag...

Nu återgår jag till min dumma resväska! Dumma dumma dumma!

Puss och kram jag åker imorgon! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar