onsdag 11 augusti 2010

packningsstrejk

hallå!

Nu har jag precis ätit frukost <3 och ska bege mig till frissan! Jag vet inte vilken tid posten kommer men jag vill sååå gärna hinna kolla efter innan jag drar till stan om det har kommit ett kuvert! FY vad sega dom är just nu känner jag! Det är typ två veckor, max tror jag, tills jag ska åka och jag vet inte ens vart jag ska än! Sjukt! Dom leeeetar i Massachusetts och min preliminära tid är 24-26 augusti. Det känns ju bra. hihi! Jag blir bara lite smått galen men det går nog över :)

Mamma kom hem med 200 tamponger och en ask ipren till min ta-med-till-usa samling igår, så nu kan jag stryka det från listan :D Jag hade tänkt börja packa sa jag ju men det har såklart inte blivit av. Jag tänker inte ta fram väskan förrän jag har fått mitt efterlängtade kuvert med en glad familj som väntar på mig! .. hihi som en liten strejk ungefär (: Åh, den var jag nöjd med!

Jag var med Sara och Julia i Göteborg och kolla på Timo (igen). Vi hade världens mysigaste dag med picknick på en gräsplätt och ischai och muffins på espresso house och en sjukt flummig bilfärd hem.. det var nog det bästa! Jag hade kramp i gommen och halsen av allt skratt! Vi skrattade åt en kille som Liza berättade om (Saras mamma) som bara ville äta kyckling.. så varje gång han frågade vad det blev för mat svarade hans mamma kyckling.. haha, så han trodde allt var kyckling! Han åt köttfärsås och trodde det var kyckling och köttbullar och fisk och allt möjligt bara för att hans mamma sa att det var kyckling! Jag dööör så roligt! :D HAHA

En sak till bara! Kolla på det här, väääärldens roligaste tant! http://www.youtube.com/watch?v=SK1rjm4HTLY

Puss och kram på er!

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAH! den flummigaste och kanske sveriges roligaste bilresa asså! galet!

    tack för dagen mina bästa brudisar!

    PUSS !

    SvaraRadera