måndag 16 augusti 2010

tack för igår!

God morgon!

Igår kväll hade jag en avskedsgrillkväll med mina kompisar (: Det var hur mysigt som helst med grillmat såklart, gitarr, sång, skratt och väldigt mycket pratande! En skön kväll helt enkelt! Det blev inte särskilt sorgligt och det hade jag inte riktigt trott heller. Det var skönt att vi kunde ha kul ihop innan jag åker istället för en gråtstund. Jag har nog inte insett det sorgliga på riktigt än, jag hoppas det dröjer lite till.. När man snackar med kompisar så blir det inte lika sentimentalt för alla tycker det är kul att jag ska åka (det lät ju faktiskt lite sorgligt ;) ) och jag själv är så sugen så man pratar mest om allt positivt :D. Det är mer familjen och släkten som gör det sorgligt. För dom är det en mycket större grej tror jag.

Nu är det tre dagar kvar kära vänner! Jag har, tro det eller ej, börjat packa i en av väskorna. Träningskläder, lite jeans och andra kläder, bikini, och presenterna är nedpackade! Nu ska jag bara lyckas få ner så mycket av min garderob som möjligt i den andra väskan.

Klockan 9 ska jag vara på Landvetter på torsdag! Det är en kille från Sverige som är på samma flyg till Frankfurt. Sedan är jag troligtvis själv resten av resan. Skönt att ha sällskap 2 timmar i alla fall menar jag, haha.

Det är ju tre mellanlandningar som sagt (fyra flyg) och när jag kommer till phoenix (sista bytet) så ska jag sova på ett hotell en natt (eller snarare ett par timmar) nära flygplatsen. Jag kommer till Phoenix på kvällen och nästa flyg går tidigt på morgonen.. Jag ska bli upplockad av en amerikanska som heter Judy. Vi ska tydligen dela hotellrum. Lite läskigt för jag har ju aldrig träffat människan förut! Hoppas jag får duscha före henne (:

Nu ska jag nog bege mig ner mot sjölunda och kolla ifall folk har glömt grejer och städa upp lite skräp!

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar