fredag 13 augusti 2010

fått en mejladress

Hej!

Nu har familjen Sandén precis åkt hem. Fy vad jag kommer sakna er! Jag lovar att jag kommer göra det, men jag inser nog det mer om några dagar.. <3 Tack för ikväll och för presenterna! Jag fick en present att ta med till USA som jag inte får öppna förrän jag har fått hemlängtan.. så fint av er! <3

Imorgon ska jag till stan med familjen och inhandla det sista jag behöver. Bodylotion, ny ansiktscreme och lite andra små nödvändiga saker! Jag ska även titta förbi och säga hejdå till brudarna på Rådhuset.

I eftermiddags fick jag mejladress till familjen så imorgon ska jag skriva ett första mejl till dom! Hoppas dom läser sina mejl så att det inte kommer ligga i deras inkorg och ruttna!

God natt på er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar