onsdag 4 augusti 2010

3 veckor kvar!

Hej!

Idag är det tre veckor kvar till det sista datumet i den preliminära perioden (24-26 aug)!!! Det är helt sjukt och nu börjar jag bli lite pirrig! För nu börjar man känna att det är ont om tid och att man måste hinna göra så mycket! Mamma tycker jag ska börja packa och storstäda mitt rum och jag har funderat på att göra som hon säger :) Det är skitsvårt och veta vad man ska ta med sig förutom kläder. Förresten är det lika svårt med kläderna.. Man lär ju vilja köpa nytt där borta så det är väl inte värt att lägga undan för mycket plats åt kläder..

Jag vill hinna klart med mina fotoalbum innan jag åker också men det börjar bli väldigt tajt för det! Mina två scrapbookalbum är inte klara till hälften och i mitt vanliga album har jag kommit till sommaren 2009.. och då har jag hoppat över massa sidor så länge för att jag måste fixa mer foton.. Ååååh det är stressigt!

Igår kom jag hem från Strömstad :) Vi har hälsat på farfar, faster och kusinerna där :D Det var jättemysigt, vi fiskade (fem på morgonen) och var på koster. Jag fick upp fyra av våra 16 makrillar och mina var faktiskt dom största. Sista dagen var jag och Nadja på Spa och åt hotellfrukost (HUR GOD SOM HELST) och badade bubbelbad och ångbastu och hade det gött! Det var min födelsedagspresent från henne och jag är vääldigt nöjd! TACK TACK <3


(Jag och farfar fiskar tidigt på morgonen)

När vi åkte hem fick jag kramas lite extra länge eftersom jag inte ser dom förrän efter USA nu.. Det är ju sorgligt om man tänker efter men jag har nog inte fattat allt sånt än för jag blev inte så ledsen (förlåt).. Det kommer nog dagarna innan tror jag så förlåt om jag är så okänslig, jag tycker om er och kommer sakna er, jag lovar! <3

Nu ska jag snart cykla till stan och äta frukost med Julia och Sara. Fy vad mysigt det ska bli! Och gott för jag är ashungrig! Den här gången har jag klarat mig från att äta en extra frukost innan :P hihi.. Änsålänge.. vi får se om jag lyckas ta mig ner från mitt rum och förbi köket och ut utan att slänga i mig en macka :P

Sen ska jag träffa Sandén tror jag väl. Vi har inte hörts av för hon skulle ringa mig igår men hon glömde väl det?! Du är förlåten, jag ringer dig när jag har ätit frukost!

Puss och kram
Ps. Jag åker om tre veckor max!

4 kommentarer:

  1. Hej Rabecca! Räkna med att jag kommer vara en trogen läsare under din dit där borta. Även om vi inte umgås så jätte ofta så kommer jag verkligen att sakna dig! kramar Tyra

    SvaraRadera
  2. haha... Rebecca ska det naturligtvis stå ;)

    SvaraRadera
  3. Åh vad glad jag blir! Jag kommer sakna dig också tyra! kram kram <3

    SvaraRadera
  4. tycker att det är lite ledsamt det här.... <3

    SvaraRadera