onsdag 11 augusti 2010

NU HAR JAG FÅTT EN FAMILJ

HEEEEJ!

EF ringde för ett tag sen! Dom har hittat en familj till mig!! Ååååh jag är så glad! Helt sjukt! Dock inte där jag hade önskat men det spelar ingen roll nu känner jag! Dom bor i Arizona i syd/väst USA. Det är varmt där tror jag :P Det enda jag vet är att det är en mamma, en pappa, tre bröder :D, och två hundar! (Jag är hundrädd men jag kanske blir botad under året). TRE BRÖDER!!! :D:D:D Den yngsta är 91:a, sen tror jag att det var en 89:a och en 85:a (som har flyttat hemifrån). Men det kommer ju vara lite liv i huset i alla fall.. jag hade ställt mig in på inga syskon alls och det hade varit lite tråkigt :P

Johanna från EF skulle ringa tillbaka.. Föresten! Hon sa att det hända att jag ska åka en vecka tidigare. Nästa vecka alltså! Familjen ville det, men det var inte klart än.. ÅÅÅÅh nu måste jag bara gå och göra något! Hejdå!

Puss och kram från lycklig! <3

2 kommentarer:

  1. GRATTIS KÄRE VÄN!!!!!

    EF ska ringa mig idag också :o haha fast ah inte lika seriöst som för dig då men .. vet faktiskt inte vad det vill, lite knasigt ju! ;) haha.

    du kommer ha ett fantastiskt år gosing!

    puss & lycka till!

    SvaraRadera
  2. TACK GUMS! Jag är så taggad så det finns inte!

    SvaraRadera