fredag 20 augusti 2010

Framme!

Hej!!

Nu ligger jag på mitt nya rum! Jag är trött så jag ska sova lite nu.. Det är verkligen jättefint med en stor dubbelsäng med massa stora kuddar på! Resten av huset är gudomligt fint och mega stort! När jag kom hem till huset stod det massa små knattar på trappan (barnbarn till mina världföräldrar) med en stor skylt där det stod : Hi Rebecca! Welcome to America! Jättegulligt! Sedan hade dom helium ballonger med amerikanskaflaggan med fastknutet godis :)

Världföräldrarna och sonen Jerem (bor hemma) och Jordan (bor hemma ett litet tag till) är i Kalifornien på semester och komme hem imorn. Jag möttes av hemifrånflyttade döttrar med deras små söner!


Jag var på skolan förut och bestämde ämnen och fick mitt schema. Jag tar allt om det en annan gång.. min dator dör snart och jag fattar inte hur adaptern fungerar!

Vi ska nog äta Mexican food sen .. hihi.. dom har redan drivit med mig och säger "You're not gonna gain weight". Dom visste att alla tänkte så när man kommer till USA. Men dom döttrarna var smala och fina och den ena skulle precis ge sig iväg och träna sa hon.

Jag berättar mer någon annan gång! Jag ska på fotbollsmatch ikväll och vara en couger! Det är skolans maskot som heter Couger, alla skolor har sånna! haha

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar