onsdag 18 augusti 2010

Hejdå Sverige

God Morgon!

Har duschat precis och klätt på mig.. jag somnade direkt igår och när jag vaknade idag kändes allt som vanligt.. :O Jag tänkte bara; nu ska jag gå ner och duscha, sen ska vi till flygplatsen (tro inte att jag skippar frukosten). Inget speciellt med det. Ajaa. Jag är inte överdrivet pirrig, det är bara kul att åka :) Dock vet jag att det kommer bli jobbigt att säga hejdå till familjen men det tar jag då för vi har inte börjat vara sentimentala än! Jag antar att nästa gång jag skriver är jag i USA... Ta hand om er tills dess så ska bara ha en liten galen dag idag!

PUSS!

1 kommentar:

  1. Älskade underbara unge!!! Du ska veta att det kändes fruktansvärt konstigt att komma hem utan dej! Men nu har ditt äventyr börjat!! När du läser detta så har du öppnat de tre små, små presenterna och förstått att de kommer att finnas till hands för dej när helst du behöver :D Ta hand om dej!! PUSS PUSS

    SvaraRadera