lördag 28 augusti 2010

Scrapbookheaven

Hej!!!

Idag är det lördag och jag är ledig! Inte för att skolan är överdrivet ansträngande men det var skönt att få sova och att vila benen från springningen! Vi var och kollade på en fotbollsmatch i förmiddags, Miley (Kiras dotter, Debs barnbarn) spelade! Jättesöt tjej, typ 9 år :) jag har bara träffat henne två gånger och hon hade redan sagt till sin mamma; "I like Rebecca, she is sweeeeet!" <3

Sen åt vi lunch, friterad kyckling med friterade tortillas! Jag åt tre små bitar och sen kunde jag inte äta mer.. jag var inte proppmätt men man bli alldeles konstig av allt fett..

Igår kväll tog Deb och Frank (Randy) med mig på middag på restaurang :) Jag åt en tacosallad som var hur god som helst! Den var mega stor och låg i en stor skål gjord av ett friterat tortilla bröd! Hur coolt som helst!

Efter vi åt lunch idag visade Deb mig sina scrapbook saker! Hon har ett helt rum med scrapbookingsaker och tusentals små detaljer att klistra fast och hundratals papper! Helt sjuuuukt! Jag älskar USA! :D Jag är såå sugen på att pyssla och göra hundra miljoner saker men jag kommer ju inte ens kunna ta med det hem.. :( Jag ska göra ett litet album med mina favorit USA-recept har jag kommit på :D

Jag saknar redan: Valios vaniljyoghurt, chilikeso och mammas müsli!

Hejsvejs! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar