onsdag 18 augusti 2010

Några timmar kvar

Nu är det bara några timmar (5) tills mitt alarm ringer! Då ska jag åka! Sjukt! Det sista nu har jag bara fixat med bilder till datorn, packar klart handbagaget, svarat på lite facebook grejer och kollat så jag inte har glömt något.. Lycka till Rebecca Juslin med det! hahaha

Jag vet ju inte riktigt vad som händer så det är lite overkligt fortfarande! Det känns som att det kommer bli en väldigt konstig dag imorgon.. :/ Jag är lite nervös för alla byten men mest är det tråkigt att flyga själv.. det är rätt lång tid ändå! hmm.. men jag har ju musik,dator, tidning, ett brev från Vicke att läsa på vägen,presenter, äta lite ibland och kanske sova lite så det kanske blir en rätt mysig dag ändå! haha jag har tänkt be folk ta kort på mig vid olika ställen som ni kan få se sen.. lite mobbat va? men något ska jag ha och göra under all väntetid. Jag hoppas det blir väntetid så jag har gjort något fel och måste stressa. Då blir det inga foton, bara så att ni vet!

Jag ska försöka sova nu trots allt, om det går, ett par timmar kanske.. Jag skriver så fort jag kan och vill! hihi

Sista natten i min säng nu! God natt Sverige!


Måste bara: AAAAAAAAAAAAAAAH DET ÄR LITE GALET DET HÄR!

3 kommentarer:

  1. det är helt sjukt galet!! lycka till med allt irrande på flygplatserna, kommer allt tänka på dig ska du veta, hur du flummar omkring där och oroar dig, men jag ska lugna dig med att säga att det kommer gå GÖÖÖÖR BRA! promise! :)
    haha älskar ditt bloggtänk med kameran och det, JA vi vill se!! pussiluss och lycka till! <3 TTYL!

    SvaraRadera
  2. Tro mej, du kommer att upptacka att du saknar nat varje dag! Har precis bestallt mitt tredje paket fran mamma!

    SvaraRadera
  3. Har tänkt på dig hela dagen idag, lilla du ensam över stora Atlanten! Hoppas att resan gått bra och att du är pigg nog för skola! Ha det bra lilla täva, kramar från moster Halott

    SvaraRadera