fredag 3 september 2010

Flyttar på mig i höst!

Hallå vänner!

Jag har just duschat efter en morgonträning med crosscountry-teamet. Det är ingen skola idag av någon anledning, så vi flyttade träningen till 8.00. Vi har vårt första "meet" imorgon :) Vi åker med buss från skolan 5.00 på morgonen och det är typ två timmar till Flagstaff där vi ska springa tre miles :) Vi kommer inte hem förrän på kvällen så det tar hela dagen.. Jag är jättenervös för jag har ingen aning om hur bra dom är.. :P Vi får se, det blir nog kul!

Allt funkar bra i skolan och jag trivs fortfarande hur bra som helst! Dock ska jag flytta till Kory, Jerems syster någon gång i höst.. Hon är också mina värdföräldrars dotter med fyra egna små knattar! Världens gulligaste! Så då blir det jag och grabbarna :D Hon håller på och gör i ordning ett rum till mig och dom är jätteglada att jag ska komma så det känns bra! Plus att jag stannar inom familjen så jag lär ju träffa alla ändå :) Dom ska ta dit ett piano till mig, huuur gulligt är inte det? Jag har inte ens sagt något förutom att jag spelade piano hemma.. :P

Jag håller på och lär mig paperweight på gitarr, världens bästa låt och det går väl sådär.. Det är en duett så jag och Jerem sjöng den igår :) Jordan sa att han ville ha den på sitt bröllop om två månader! Jag vet inte om han var seriös men han sa att jag skulle börja öva :S hihi

Här kommer en lite rolig bild, Deb hade vart och handlat och detta är inte riktigt alla paket men nästan! Det kommer massa släktningar över Labor Day men jag tyckte ändå det var rätt så sjukt mycket! Ni ska se Walmarts flinghylla!!!


Nu ska jag strax iväg på pedikyr med Deb och Kory! :D

Ha det gött hörni!

3 kommentarer:

  1. Så härligt att höra, älskade dotter!!! Skickar klänningen bums!! <3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. säg till innan du skickar iväg det! eller har du redan gjort det? :)

    SvaraRadera
  3. Hej Rebecca! Vi tycker det är jätteroligt att läsa om hur bra du har det. Sofia o Jacob vill gärna se om du skrivit något nytt och de älskar bilden med flingpaketen och undrar om ni verkligen kommer äta upp alla ;-) Ha det så bra!
    //Cecilia

    SvaraRadera