onsdag 8 september 2010

Andra tävlingen avklarad

Hej på er!!

Hemkommen från tävlingen i Payson! Det var en kul trip och löpningen gick hyfsat bra! Vi sprang på en golfbana och det var en jättefin runda, det kändes som en springrunda i en park , inte direkt som en tävling.. Det är ett gött gäng så vi hade roligt och alla pushar varandra :) Jag fattar bara inte hur dom kan äta en påse chips precis innan dom springer? Det stod på lappen att man skulle ta med snack att ha innan så jag tog med en banan och en liten macka och yoghurt och sånt att ha både innan och efter men alla hade typ med sig chips, godis, kakor, läsk och efteråt när vi stannade för att köpa mat köpte alla friterad kyckling .. hihi. jag vet ju att det är så här men efter att man har sprungit ? :S

Dom gick och köpte Reese's till mig på vägen hem, typ en chokladbit med jordnötssmör bara för att dom visste att jag inte hade smakat på dom. Jättegulliga! Jag sparade den dock till ett bättre tillfälle, inte efter min springrunda! hihi

God natt ! Jag är sååå sjukligt trött!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar