måndag 13 september 2010

jerem drar till europa!

Heej!

Ikväll var jag i rätten och lyssnade på ett fall med teencourt. Det var inte överdrivet roligt men jag tror det blir roligare när man har lärt sig mer..

Jerem åker till Europa imorgon!! Han är hur taggad som helst! haha.. han har dock lite problem med packningen men jag tycker inte han ska klaga eftersom han bara ska vara borta 3 veckor men får ha med sig hälften av vad jag fick ha för ett år!

Det ska bli kul att höra vad han tycker om världen utanför usa när han kommer hem.. :)

Jag ska på Paramore i Phoenix på onsdag!!!!!! Andreas har fixat biljetter och det ska bli sjukt kul att höra Kadawatha spela!! :D Jag ska åka med Kory och jag tror vi ska åka lite tidigare så vi kan shoppa lite också! Ser fram emot onsdag något enormt!! Wiie!! Jag måste börja lyssna på både kadawatha och paramore, jag kan typ inga låtar :S

God natt! <3

3 kommentarer:

  1. åhh gud vad roligt!! har hört lite på paramore och de är grymma =D men egentlige spelar roll om man gillar dem, det är ju stort att bara se och höra dem live!! =D

    gött förig!! =D

    SvaraRadera
  2. Nå'n chans att jag träffar på honom i Rom ? :D:D

    SvaraRadera
  3. Ja mycket roligt!! :D Rom mamma? :S

    SvaraRadera