måndag 13 september 2010

Grattis moster Halott

Hej!

Måndag morgon igen! Detta är fjärde veckan! Sjukt att jag redan har gått tre veckor egentligen.. på fredag har det gått nästan en niondel tror jag. Jag längtar lite tills jag kommer hem bara för att jag vet hur kul det kommer vara samtidigt som jag vill vara kvar här för att jag trivs så bra här :)

Nästa vecka ska Deb och Frank åka till Las Vegas på någon jobbgrej så jag ska bo hos Kory då. Igår fixade dom papprena så det är nästan helt klart att jag ska bo hos Kory sen när Jerem har åkt, eller tidigare (det ville Kory). Så det blir en vecka hos Kory, flytta tillbaka till Deb igen och sen tillbaka till Kory för resten av tiden! Det blir bra, allt är inom samma familj :)

Jag ska till rätten idag för att observera ett fall! Jag kunde anmält mig till att vara jury om jag ville men jag ville vänta en gång, det kommer bli många fler gånger.. Man ska vara formellt klädd så nu kan jag använda byxorna vi köpte mamma!

Idag fyller moster Halott år!!! GRATTIS TILL DIG!!! Hoppas du har haft en underbar dag, för jag antar att den 13 redan har varit i Sverige! Ät några av morfars karameller åt mig också om han gjorde några!

PUSS OCH KRAM! <3

2 kommentarer:

  1. Snart dags för firande, men svårt att få ihop gänget! Victor och Sofie tränar, mamma & pappa i Skottland och du där! Men jag lovar att äta några karameller för dig om jag får några...Kramar i massor från en ett år äldre, klokare och rynkigare moster

    SvaraRadera
  2. Hej Rebecca!

    Jodå, morfar hade bakat!

    Kraaaaam-Mormor

    SvaraRadera