onsdag 15 september 2010

tar ströget till phoenix

Heej!!!

Nu är det en halvtimma kvar tills kory hämtar mig och vi beger oss till phoenix! ingen skola för mig idag! Jag hade hunnit gå på första lektionen men det gjorde jag inte , då hade jag behövt skjuts fram och tillbaka så det var helt enkelt enklare att stanna hemma!

Igår sa Johnson (couchen i crosscountry) att jag var en av fyra tjejer som tävlade om den sista platsen i varsity! Det är två olika klasser kan man säga, varsity och sen JV. Varsity är den bästa så jag måste springa fort den här veckan.. eftersom jag missar träningen idag var jag ute och sprang en liten sväng imorse istället!

Nu måste jag gå och sminka mig! Wiiiie jag är så taggad! Vi ska shoppa först och sen gå på konserten! jag tror den är inomhus men jag är inte säker, vi får se! jag ska träffa Andreas halv 6, en timme innnan, så vi kan komma in! :D :D :D

Puss och kram på er!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar