lördag 11 september 2010

teencourt?

Hej!!

Det är lördagmorgon och jag är uppe med tuppen! Jag ska på ett möte med teencourt på skolan.. Jag vet knappt vad det är men jag tänkte vara med i teencourt :) Jag får berätta om det när jag vet själv :P Jag vet bara att Julia och Becca är med där så jag hängde på och tänkte att det kunde bli kul :)

Igårkväll åkte jag med Brooke och hennes familj för Blueridge's footballsmatch i en stad 45 minuter bort. Brookes pojkvän spelar så det var därför vi åkte och kollade.. det blir en hel del football vill jag lova!

Igår var det samling i gympasalen igen för hela skolan för en minnesstund för 9.11 (world trade center). Jag var med och sjöng nationalsången med show biz fyrstämmigt, och vi hade bara övat den typ två gånger men eftersom att det är nationalsången så kunde alla den utom lilla swedie! Så jag fick ha noterna med mig :S

Mr. Gentry heter läraren i show biz och han är världens roligaste! Han är nog inte långt från pension och 1.50 meter lång och och pytteliten! han ser ut som en liten råtta nästan.. :P Han stannade mig i korridoren igår och frågade om jag hade ett par minuter över, det var på lunchen, så jag sa ja och följde med honom till hans klassrum. Han sa att han var tvungen att visa mig en sak. Han skulle visa mig en CD skiva så jag trodde det skulle vara ABBA eller något svenskt men han tog fram Taylor Swifts skiva :S Han sa att gruppen som hade haft kör innan lunch hade sagt att hon såg ut som den svenska utbytesstudenten och han tyckte jag var jättelik..så nu kallar hela show biz mig för taylor! hahah! Tack sa jag bara, hihi!

Nu ska jag strax gå, jag ska få skjuts av Kyle som också ska till teencourt. Han är med i crosscountryteamet också så jag frågade om han ville plocka upp mig.. jag ville inte be mina värdföräldrar gå upp vid sju för att skjutsa mig igen .. :P

Ha det gött kära vänner! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar