tisdag 21 september 2010

asked for homecoming!

Hej vänner!

Jag blev "asked for homecoming" idag!! :D Han som bjöd mig heter Lincoln och går i min Show Biz klass! Han är lite av klassens clown så det kan nog bli en rolig kväll! Jag är bara glad att jag får gå, för fy vad hemskt det skulle vara att inte få gå! haha..

Det är inte formellt, dom ändrade det detta året! Skittråkigt! Så jag får inte ha fin klänning och allt det där den här gången men det kommer många fler danser här borta! Den här har tema 80-tals rock! Det blir bra :D Måste börja leta kläder!!

Ha det gött !

PUSS OCH KRAM! <3

1 kommentar:

  1. Vad roligt för dig!! :) Det var ju lite tråkigt det där med att det inte är formell klädsel men det kanske blir en annan gång!

    Här hemma är det som vanligt, det är sjukt kallt kl.8 på morgonen imorgon börjar jag använda vantar!! Min och Idas låt kom förresten med i Delavision vilket var lite pinsamt, men det kan nog bli kul också :)

    Ha det jättebra! <3<3

    //Linn :)

    SvaraRadera