fredag 24 september 2010

fixat kläder inför homecoming

Hej!!

Det är fredag kväll och jag har kommit hem från en kväll med Kory och Chris! Vi åt middag på en mexikansk restaurang, jag åt fajitas, sjuukt gott! Dom äter mycket mexikansk mat här! :D Sen var tanken att dom skulle ha skjutsat mig till footballsmatchen i blueridge men vi tog fel på stället så jag fick följa med dom på bio! På fredagkvällar gör dom alltid något roligt utan barnen och dom kallar det för datenight, så jag fick hänga med på deras datenight. haha.. Vi såg en film som hette easy A, sjuuuukt rolig! :)

Efter skolan och träningen idag åkte vi till golfing grandma, jerems farmor för att leta 80 talskläder till mig för homecoming! Det är inte formellt i år utan casual 80's rock! Det blir sjukt kul! Grandma hade en paljettkavaj och jag har hittat ett par leggings som ser ut som skinn, skinnhandskar med avklippta fingrar och rosetter på, och mina boots jag köpte för ett par veckor sen :) Wiie! I'm so excited! som Kory säger hela tiden, hon hade nog velat gå själv! Jag ska lägga upp bilder sen på kläderna!

Lincoln har inte frågat "in the cool way" än, men han bör skynda sig!! Jag vet inte om jag borde prata med honom om kläderna eller om jag kan välja fritt själv? När vi hade lunch idag gick vi förbi bordet där dom säljer biljetterna till homecoming och jag och Rebecca såg honom där, så han har nog köpt biljetter nu! Dessutom ska man svara på något kul sätt och jag har fått låna en bok av Rebecca med 500 tips på hur man förbereder sig inför homecoming och andra danser :) Så jag tror jag vet hur jag ska svara nu :)

Idag fick jag flest poäng i det spelet vi spelar i reading skills och jag fick välja ett pris ut en låda och jag tog ett läppbalsam med banansmak! haha underbar kurs!

Killen i min gitarr frågade om jag ville följa med honom på någon carshow imorgon! fy vilken tur att jag redan var uppbokad! jag har teambreakfast klockan 8 imorgon, sen ska jag sjunga med show biz för någon jury (någon typ av tävling) halv ett (jag kan inte låtarna ordentligt :S) och sen efter det är det crosscountrymeet i Pinetop! Så fullt upp och inte en minut över för mr. Creepy!

Jag vet inte riktigt vad jag ska berätta mer, jag vill gå och lägga mig! Först ska Chris (han är kiropraktor) försöka knäcka tillbaka min höft (?) .. jag fick lite ont i vänstra höften igår efter träningen.. hmm, hoppas det går över :D

Ha det bra och god natt kära vänner! <3

1 kommentar:

  1. gud vad kul det låter!!!! =D du måste skriva oftar rebecca!!! (=

    SvaraRadera