söndag 12 september 2010

Dollartree

Hejsan!

Morgon igen, dock är det nu söndag! Jag har så oändligt många finnar i mitt ansikte och det är först nu jag fattar att det såklart är maten!! fy! Jag lånade Brookes proactive igår, så får jag leta reda på något bra ansiktsvatten, haha.

Bara Jerem är vaken och han tvättar tror jag.. jag vaknar alltid först! det blir rätt ljust i mitt rum så jag tror det är därför!

Igår var jag och Brooke och kolla i dom inte alltför många affärerna som finns i den här stan. Det är typ två eller tre klädaffärer! haha, ministad verkligen. Sen gick vi in på dollartree där allt kostar en dollar. Mycket skit men om man letar så hittar man allt saker som är bra att ha! Jag köpte en liter bodylotion för en dollar, en nagelsax och ett sånt nagellack som Michaela använder till zebraränderna! Vitt, med en jättetunn pensel, för en dollar! Jag köpte en påse bananchips också! ingen här gillar dom utom jag :) så jag lär väl få ha dom i fred!

Jag åt den sista knäckemackan till frukosten idag :( ! Nu blir det inte knäckebröd förrän om alltför länge!!

Homecoming är ganska snart så jag hoppas jag blir utbjuden så att jag får gå! Någon förutom killen i min gitarr! Han är såå himla jobbig och pratar med mig hela tiden!! Om någon frågar säger man inte nej så jag hoppas av hela mitt hjärta att han inte frågar mig!

Jag saknar: Knäckebröd, lingongrova med hushållsost, honung, lax, mammas mat överhuvudtaget och svenskt goooooodiiis!

Puss och kram på er! <3

2 kommentarer:

  1. Dollarstore finns i Gällivare, låter precis som samma slags affär...

    SvaraRadera
  2. haha oj vad roligt! kostar allt samma i hela affären? (:

    SvaraRadera