onsdag 8 september 2010

Payson

God Morgon!!

Jag har precis ätit frukost och ska snart bege mig till skolan.. Vid lunchtid åker vi till Payson med cross-countryn för en till tävling! Det ska bli kul att åka iväg igen med allt runtomkring och jag har packat en rejäl matsäck!

Jag satt och kollade på massa filmklipp igår från kickoffen alla utbyttesstudenter från det här områden var på innan jag kom. Det är tre lektioner som jag ska se och jag såg klart en igår. Dom sa att man helst inte skulle ha kontakt med hemlandet första 30 dagarna men det har jag haft :S Men jag ska försöka ha mindre kontakt nu i två veckor kanske, för det är nog bra och vänta tills man kommit in i det ordentligt.. jag är rädd att jag kommer få hemlängtan om jag pratar för mycket med folk. Så förlåt om jag inte är så rolig men ta det inte personligt! haha

Saknar er! :(

Puss och kram <3

1 kommentar:

  1. Bra skrivit, tjejen! Låt bli Skype och FB resten av månaden :D Du måste få chansen att leva ditt liv i Show Low nu, puss!

    SvaraRadera