torsdag 16 september 2010

PARAMORE

Heej!!

Godmorgon! Jag vaknade just efter en två och en halv timmars sömn! jippie för skolan idag! Vi kom hem vid halv fyra tror jag.. :P Dock vääääldigt värt det!! När vi kom fram till dogde theater där konserten var mötte vi Andreas och han hämtade ut två biljetter från gästlistan :) Vi fick VIP klistermärken att sätta på byxbenet och jag köpte en T-shirt med turnéplanen på ryggen! Han visade oss våra platser och sen var han tvungen att gå. Det var sjukt att träffa någon från Sverige och som man kände igen och kunde prata svenska med! Vi kollade när Kadawatha spelade, gryyymt bra!! Speciellt en låt som heter dreams and dreamers! Grymt att se dom i phoenix på en mega scen! Jag har bara sett dom på kaj open och på svalnäs tror jag :) Sjukt!

Efter som hade spelat kollade vi på new found glory, inte lika bra men helt okej, haha! Sen fick vi följa med Andreas backstage där han skulle äta och jag träffade dom andra i Kadawatha :) Vi pratade hälften svenska och hälften engelska och det var hur svårt som helst att skifta emellan, åt både håll, jag blev helt förvånad över hur jag fick koncentrera mig för att formulera meningarna på svenska, det kändes dumt verkligen!

Jag skakade hand med en av gitarristerna i Paramore utan att jag visste det, jag hade ingen aning! pinsamt ! haha.. Sen gick Andreas med oss ut och tittade på konserten med oss :D Dom var verkligen grymt bra! Jag får börja lyssna på dom nu! Efter konserten fick vi gå med backstage igen och till deras dressingroom! Där pratade vi med kadawatha, lånade toan och sen kom en annan gitarrist från paramore in och satte sig och pratade med oss! Galet!



Hinner inte skriva mer, jag måste till skolan!!

2 kommentarer:

  1. Sjukt grymt ju!! Är bara en aning avundsjuk Becci.

    SvaraRadera
  2. hihi!! jag hade varit avundsjuk på mig själv! det var gryyymt!!

    SvaraRadera