onsdag 1 december 2010

December!

Hej!

Kan inte fatta att det är december! Jag har öppnat första luckan i min chokladkalender från mormor och morfar!

Jag fick ett mejl av Francie som alla utbytesstudenter fick och det stod att det är snart half time! Sjukt vad tiden går! Det känns fortfarande som om jag funderar på om jag inte glömde något hemma när jag packade. Det känns inte som att jag har vart borta över tre månader men samtidigt gör det det.. haha. Det har gått lång tid och väääldigt mycket har hänt på kort tid, men jag har inte haft hemlängtan än fast jag ska väl inte klaga!

Nu ska jag till skolan snart och vi har rep i eftermiddag igen! igår hade vi från 6.45 på morgonen, sen hade vi ett par vanliga lektioner och sen hade vi rep efter skolan till 9 på kvällen! Imorgon är första konserten!! Det ska bli kul men jag känner inte att jag kan allt än :S Oooops! Det är jätte svåra texter för engelskan är gammal och jag vet inte ens vad det betyder :S Men men..

Jag ska spela gitarr också tror jag till mitt svenska solo, ängel av plast! Vi har inte ens spelat igenom den än, jag vet inte hur mr. gentry har tänkt..

Nu måste jag kila! Ta hand om er i snöstormen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar