tisdag 21 december 2010

sjuk igen!

Hej hej!

Nu har vi jullov, väldigt skönt! Igår hade vi en julgodisbakardag :) Vi var jättemånga i köket hos deb och det var jätemysigt!

Jag har dock blivit sjuk igen, jag tror det kan vara strep (halsfluss?) Så kory ska ta mig till doktorn om en stund så jag kan få en spruta. Jag har köpt klart alla julklappar, jag måste bara slå in dom nu!

Det är helt sjukt vad mycket pengar amerikanarna spenderar på julklappar här! Även fast dom har åtta barn var, får varenda unge precis vad dom önskar sig, en ipod, en mobil, en kamera och inte bara en sak utan massor! Helt sjukt! Barnen tror på tomten tills dom är 11-12 år och julen är megastor här med dekorationer, julklappar och godis och kakor och sånt! Det hade dock känts lite juligare om vi hade haft snö!! det är lite sorgligt faktiskt att det fortfarande är september/oktober väder!

Jag vet inte vad jag ska göra idag förutom att strosa omkring i pyjamas och hosta och åka till doktorn. jag hoppas jag itne är för grinig så alla blir irriterade på mig, haha!

Ha det bra gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar