måndag 27 december 2010

äckelpiller!

Hej!!

Idag är det måndag! Jag och briley sov över hos jerem på sofforna i vardagsrummet efter att vi varit på denny's igen. Vi somnade vid 3 och efter att jag vaknade åkte jag nästan hem direkt. Jag ska springa en liten sväng på löpbandet (väntar på att kory ska bli klar) och duscha innan vi ska åka till walmart. Jerem måste köpa massa saker till hans missionresa och jag måste ta tillbaka massa saker.. det blir nog kul första måndagen efter jul! inga köer eller så!

jag sitter i keens rum igen, det var bar här internet funkade idag. haha. kaze sitter och klänger i knät på mig så jag ser bara halva skärmen. dom hade 7 pojkar här i natt! alla karlis barn sov över så det kanske var tur att jag inte sov hemma!

Jag har bara hälften(!) kvar av mina antibiotika piller tack och lov. dom är hemska! efter att man har tagit en så mår man illa i ett par timmar och det går över lagom tills det är dags att ta nästa.

Jag har inte bestämt mig för vad jag ska göra på nyår än, kory och familjen ska till tuscon och fira med hennes syster med familj, men jag stannar nog antingen i showlow hos brooke & briley, eller åker med tallie och chelsea till mesa och hänger med kusinerna.

Hoppas vi ska spela volleyboll ikväll!!

Puss och kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar