onsdag 29 december 2010

jerem har åkt!

Hej hej!

Idag har vi en slödag här hemma! Jag var ute och gick imorse och det började snöa på vägen tillbaka. Sen åt jag frukost, flingor med blåbär i :) efter det skypade jag med Rebecka! Väldigt roligt!! Det har inte alls blivit mycket!! Fy vad jag saknar dig!!! Helt otroligt! Nu längtar jag tills våran tripp! :D

Jag har spelat candyland med izaak och kaze och keen! Ett spel som kaze fick av mig i julklapp :) Nu har jag duschat och ska försöka göra mig iordning någorlunda, jag och kory ska en sväng till blossom, den enda braiga klädaffären här! haha

Vi sa hejdå till jerem igår och grät halva dagen. Skiiiiittråkigt verkligen!! men men, jag får hitta på annat att göra nu! Jag hoppas vi kan hälsa på honom i slovakien i sommar, det vore verkligen jätteroligt. Kan vi mamma? :D

Imorgon åker familjen till tuscon för att fira nyår där med karli och hennes familj. Jag ska inte följa med dom så jag ska sova över hos brooke och briley första natten och sen ska jag åka med tallie och chelsea till phoenix för att fira nyår! :) Vi ska till ett ställe som heter the hanger! det blir nog roligt!! :)

Jag åt precis den sista skumtomten som mamma skickade. Barnen älskade dom och frågade efter mer men jag sa att dom bara finns på jul. Dom är dessutom galna i marabouchoklad med polka! dom slåss om den!! Chris åt upp alltihop på natten så resten av familjen fick inte en enda ruta! taskigt!! Mamma, kan du skicka några innan mars så jag kan ge honom det när han fyller år? ha sa att han önskade sig det.. haha!

jullovet går jättefort så snart börjar vi skolan igen! det är rätt okej, fast jag är inte bästis med dom tidiga morgnarna!! det kommer dessutom bli mer plugg :( engelska, spanska och historia och sen show biz igen!

det är bara 10 veckor kvar till new york resan!! FY vad roligt!! Då ska jag spendera mitt 100 dollars presentkort som jag fick av chris föräldrar i julklapp! galet!

Jag saknar er massor där hemma! Men det kommer gå fort, vi ses om 5 månader!! PUSS OCH KRAM!

1 kommentar:

  1. åh vad härligt det låter när du säger att vi ses om 5 månader, gudars vad jag längtar !! puss och kram vännen <3

    SvaraRadera