torsdag 9 december 2010

7 dagar kvar till jullovet!

Hej hej!!

7 skoldagar kvar tills jullovet!! Det ska bli väldigt skönt faktiskt, mest för att matten är slut då! Det är jättesvår matte, mycket svårare än vad jag trodde det skulle bli. Nästa vecka har vi bench marks, ett prov på hela kvartalet och om jag gör bra ifrån mig på dom slipper jag skriva finals! :) (vilket är på hela terminen och det vore lite onödigt eftersom jag inte började matten förrän efter halva :S ) Man slipper ta finals om man har ett A och mindre än två frånvaro (i plural haha?). Jag har nog ett svagt A och tre frånvaro men jag hittade en fribiljett för en frånvaro som jag kan använda! haha lite annorlunda system här!

Jerem åker om mindre än tre veckor och hans farewell är på söndag! VÄLDIGT tråkigt måste jag säga!!!!!

Ingen snö än :( Hoppas den kommer innan jul! Dom brukar ha snö vid den här tiden!

Puss och kram! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar