fredag 3 december 2010

Feaste of carols!

Hej!

Igår var första feaste of carols! Hur roligt som helst! Gästerna satt vi bord och åt ost och kex och sedan cheesecake medan vi sjöng. Royalty (alla i show biz) satt på scenen vid bord och åt emellan åt också. Sen hade vi servantsingers som sjöng samtidigt som dom serverade gästerna mer wasshail (smakade som glögg).. Under vissa sånger gick vi ut i publiken och delade ut blommor eller så stod vi upp vid bordet och sjöng!

Vi var i skolan igår från 6.45 för morgonrep och stannade ända tills konserten var (som var i skolan bredvid)! FÖrutom jag som smög hem en timme medan vi dekorerade flr kory skulle hjälpa mig att sätta i löshår :) jag köpte dom till winterformal men jag ville prova innan. Det blev jättebra, dom matchar min hårfärg jättebra och det syntes inte att det var löshår om man inte visste att jag har kort hår egentligen :P Jag kom hem strax innan elva..

Tack Marcus för kortet!Det kom igår :D

1 kommentar:

  1. Haha, ah det var en tråkig eftermiddag när jag skrev det, men lite kul var det ;) Ha det bäst!

    SvaraRadera