tisdag 14 december 2010

ef christmas party

Hej!

Igår var julfesten med alla utlänningarna! Det var allt trevligt! Francie började med att prata om att vi är halvvägs och det känns helt sjukt! Jag vet att jag kommer ha jättesvårt att åka hem (samtidigt som jag vill träffa alla hemma såklart), men man kommer väldigt nära människor här borta också! haha..

Sen bytte vi julklappar, vi lekte white elephant ? vad det nu heter.. jag fick ett par hörlurar, som jag ska ge till eli i julklapp! haha :)

Sen sjöng jag ängel av plast vid pianot där, vilket francie hade bestämt! Efter det åt vi ett ton av desserter, alla tog med sig varsin. Jag tog med hallongrottor som blev jättetorra eftersom jag hade dom i ugnen 5 minuter för länge.. Jag kom hem med 5 stycken över som jag lämnade på bänken eftersom jag hade lovat killarna att dom skulle få äta som som blev över, men när jag skulle äta fruksot imorse var alla borta!! Chris har som vanligt varit uppe och ätit nattamat! Jag borde veta vid det här laget att man inte kan lämna något framme! Därför har jag gömt allt mitt svenska godis på mitt rum! Förra gången åt han det också! Jag ville ju ge det till barnen! men men..

Nu ska jag kila iväg till skolan, ikväll har vi julkonsert! :)

Ha det bra, puss och kram!

1 kommentar:

  1. Aj, aj det var det jag var rädd för, kanske bäst att hämta hem dej illa kvickt!

    Kraaaaaaaaaam!

    SvaraRadera