tisdag 7 december 2010

Inga små änglar här inte!

Hej!

Hela söndagen var jag barnvakt! Dom är inte alltid små änglar vill jag lova! Efter att ha försökt fira kaze's födelsedag med pannkakor till frukost med fyra ljus i och happy birthday sången så svettades jag ihjäl när jag försökte få alla kilarna till att ta på sig kyrkkläder, skjorta och finbyxor! Kaze var värst, han ville inte gå till kyrkan! Sen kom Jerem och plockade upp oss och tog oss till deras hus. Jag och nathan skulle vara i kyrkan 12.15 för att öva inför jerem's farewell. jag ska sjunga stilla natt! Efter det gick vi till Deb's wars vilket är klockan ett istället för 11. Eli och Izaak gick till deras söndagsskola medan jag tog hand om dom två småttingarna! Dom var inte lätta att ha och göra med! Jag fick gå ut och sitta med kaze utanför en halvtimme för han bara skrek och hoppade omkring och var hur tjurig som helst! Han fick ur sig alla fula ord han kunde, och det är aningen fler än vad jag kan! haha
Sen var vi hemma hos jerem hela eftermiddagen innan det var dags att åka hem, få alla i duschen/badet och i pyjamasar (med babylotion på först) och sängklara innan kory och chris kom hem vid halv nio!
Jag var heeeeeelt slut! Igår i skolan var jag som en zombie!

Nu är det tisdag morgon och jag sitter uta på trappan och min fingrar fryser ihjäl! internet fungerar bara här idag! haha :P Måste kila nu men ha det så bra i kylan!

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar