lördag 4 december 2010

barnvakt

Hej hej!

Det är lördag eftermiddag och jag ska strax till lågstadieskolan där vi har feaste of carols för en sista gång! Det har varit hur roligt som helst! Jag är barnvakt hela helgen eftersom kory och chris är i phoenix men deb har fått ta hand om dom en del pga feaste. Jag kom hem vid elva igår kväll och då skjutsade hon hem barnen också! Dom hade inte badat eller borstat tänderna än så det var bara att sätta igång! Det tog evigheter och när vi väl var klara ville dom se på en film, så alla fyra pojkarna la sig ner på madrasser i tv/lekrummet och somnade till filmen :)

Imorse efter frukosten sprang jag på löpbandet medan jag och Kaze kollade på toy story och dom andra tre spelade tvspel. Sen drog jag med dom ut på en promenad bort till eli och izzaks skola och lekte på lekplatsen :) Dom hade jätteroligt och var glada så det var riktigt lyckat! Kaze var hur gullig som helst när jag frågade "Are you excited for your birthday tomorrow?" så svarade han "When I'm four I'm still gonna hug you" och så gav han mig en stor kram! <3

Vi traskade hemåt och jag gjorde lunch till dom :) Alla åt utom kaze, han var rätt tjurig när vi kom hem!! Sen kom kira och plockade upp dom och tog med dom till deb eftersom jag ska iväg strax!! Nu ska jag skriva ett par rader till mamma på skype innan jag måste rusa väldigt fort!!!

Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar