fredag 24 december 2010

JULAFTON

GOD JUL PÅ ER!

Jag skypade precis med hela släkten därhemma medan dom firade jul! Här är det bara morgon och jag ska snart till grandma tenney! Det var hur kul som helst att få säga hej till alla på en gång och säga god jul! :) Dom öppnade sina julklappar från mig! Och jag öppnade ett svart tomassabo pärlarmband från fam lans! TACK SÅ MYCKET för det!! Jätte kul!! Jag ska sätta i den svarta skon där i! Och sen öppnade jag en jättegullig handcreme i form av en cupcake som luktade cocos, perfekt!! Tack!! Och sen fick jag världens finaste halsband av mamma och pappa också!! :D TACK!! Jag har på mig det nu !! <3

Jag började gapskratta för jag tänkte om någon skulle gå förbi mig när jag satt där med datorn i knät på trappan för mig själv och öppnade julklappar så skulle dom nog undra. Jag satt ute så jag inte skulle väcka hela familjen med en filt och myskläder!Supermysigt!!

GOD JUL PÅ ER ALLA DÄR HEMMA!!!! <3

1 kommentar:

  1. Underbart att du delade julklappsutdelningen med oss!!!! Tack! Hoppas du får uppleva en mysig amerikansk jul! Ta med några nya traditioner hem :) PUSS!

    SvaraRadera