lördag 27 november 2010

strosa omkring i pyjamas-dag igen!

Hej hej!

Jag är fortfarande sjuk så idag ska jag bara ta det lugnt, jag hörde kory säga något om att pynta julgranen :)

Häromdagen fick jag ett paket på posten från mormor och morfar med en traditionell chokladkalender i! TACK såå mycket för den, jättemysigt! <3 Jag fick även ett brev av grannarna Anders och Jenny och barnen, tack för det med :) Det är rena julafton när jag får ett brev på posten :)

Nu ska jag nog se en film eller nått :) Jag såg på harry potter igår, den första! Det blev aldrig något harry potter maraton så nu får jag väl ta och se alla på egen hand :) Alla andra har ju redan sett den nya också på bio så jag är lite efter.. Eli hade inte sett den än tror jag så jag får väl ta med honom :)

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar