söndag 7 november 2010

skype krångel!

Hej hej!

Nu ska jag strax iväg till kyrkan igen :) Jag skulle ha skypat med Elina idag men internet vill inte fungera förrän nu :( Mormor loggade nyss in på skype så jag tänkte prata med henne en liten snabbis innan jag måste kila , men hon kunde bara se men inte höra mig.. :( Jag kunde höra henne dock, det var kul! :D Saknar er mormor och morfar, SÅÅ mycket!!!!!!!!!!!!!!!

Jag och Jerem ska försöka ta mina seniorpictures idag! Det är jättefint höstväder ute :)

Mormor håller på och startar sin andra dator så jag väntar på hennes samtal! Hoppas hoppas att jag hinner innan vi måste åka!!

Puss och kram! <3

1 kommentar:

  1. Alrig kul med skype krångel. Men vi ska allt få till en dag! säg em tid igen så fixar det sig. :) Börjar längta tills man får höra lite historer live ;) kramar!

    SvaraRadera