torsdag 18 november 2010

Ängel av plast!

Hej!

Idag är det torsdag :) Jag hade matteprov igår och jag och julia åkte med jerem på lunchen till kfc (: Efter skolan tog jag en cykeltur som vanligt innan det var dags för feast of carols-rep från 7.30 till 9.. Mr. Gentry vill att jag ska sjunga ett solo på svenska så jag ska sjuna Ängel av plast! haha.. vet inte om det kommer bli konstigt med en svensk sång mitt i alltihopa men, det blir nog kuligt (: Sen ska jag och Lizzie sjunga en duett, och tro det eller ej men det var en sång som vi sjöng i kultur- och idé historian: lully lullay little tiny child .. (någonting sånt)..

I helgen ska vi ner till phoenix för en babyblessing (Livvi, Tay & Allie's dotter) så det ska bli skönt att komma ner till värmen igen för här är det kallt vill jag lova!

Jag har köpt hundratals små mini fiskar i form av kex som jag ska använda flr att fråga zac till winterformal (det är tjejer som bjuder killar den här gången).. jag ska sprida ut dom i hans rum i små knyten och skriva : "Out of all of the fish in the sea, i pick you to go to winterformal with me" .. :)

Nu blir jag snart upplockad till skolan av colton och hans syster Courtney :)

Ha en bra dag! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar