fredag 19 november 2010

verkligen hemmagjord middag!

Hej hej gott folk!

Klockan är strax 9 på kvällen och det är fredag! Jag har varit hos Lizzie och ätit middag :) Hur gott som helst! Hennes mamma gör allting själv! Vi åt pasta och kyckling soppa och hon hade gjort pastan själv på ägg som kommer från deras kycklingar och jag antar att kycklingen är (var) deras också.. Hon är huur go som helst! Till maten drack vi getmjölk (från deras getter) också hur gott som helst! :) Nu är jag så mätt så jag mår illa! :( Men det var allt värt det.. :)

Vi övade hemma hos henne på våran duett som vi ska sjunga på feast of carols :) Den heter Would you be my saviour? tror jag och det är en jättefin sång :) Hennes mamma spelade piano och hjälpte oss med stämmorna :) Lizzie är VÄRLDENS goaste tjej! jag är så glad att jag träffade henne :D

Ikväll ska jag och Kory och Kaze åka ner till phoenix där vi ska vara över helgen :) Vi skulle ha åkt allihopa men chris ville inte åka så vi tar med oss minstingen bara :) Vi ska gå på babyblessingen på söndag vilket är anledningen till att vi åker men jag hoppas vi gör nått kul imorgon :) förhoppningsvis umgås vi med nathan, zac (båda bor där nere) och jerem (åker också ner över helgen)!

Vi ska åka så fort kory och chris kommer hem från deras datenight som dom har varje fredag :)

Ha det gött! kram kram! <3

2 kommentarer:

  1. Nästa gång vill jag följa med till Lizzies mamma!
    Puss fr mamma

    SvaraRadera
  2. Ja det vore kul att ta med dig dit när ni kommer hit! :) Igår hjälpte jag henne att baka och lasta hö!

    SvaraRadera