tisdag 23 november 2010

Goldfish!


Hej hej!!

Idag är det tisdag och jag måste kila vilken minut som helst! Igår kväll satt jag uppe och förberedde alla små cellofan påsar med goldfish som jag ska använda när jag frågar zac till winter formal :) Det blir gaaanska många påsar! Sen ska jag göra ens tor skylt idag hemma hos deb och klippa ut massa pappersfiskar också :) Efter som jag inte komer träffa honom förrän winterformal och han bor i phoenix så får chelsea (systern) som kommer upp för thanksgiving ta med alla grejer tillbaka och göra det åt mig , lite tråkigt men jag vet inte hur jag ska göra annars..

Jag har en mattequiz dag och det kan bli ganska inte så kul! Jag har inte fattat det vi håller på med nu!! Asymptotes och removable någonting? Hål i graferna och jag vet inte ens vad han pratar om! vi får se..

Ha det så bra vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar