onsdag 10 november 2010

veterans day!

Hej hej!

Idag har jag varit i skolan som vanligt och vi övar för fullt inför feast of carols! (julkonserten).. Vi ska ha kvällsrep på tisdagar och torsdagar från 7 till 9 och lördagfar 7 (på morgonen!) till 12!! Mycket rep kan man säga men det kommer nog bli bra :) Mr. Gentry ville att jag skulle sjunga en jullåt på svenska.. Så mamma om du vill får du gärna titta i min pärm i syrummet som det står jullåtar på och hitta en stjärna skiner i natt och skanna och mejla den till mig :) !

Jag har köpt en röd rutig flanellskjorta idag till familje bilderna vi ska ta imorgon! Jerem ska ta kort på hela familjen för julkorten :)

Vi är lediga imorgon för det är Veterans day! Vi hade en samling i gympasalen idag med hela skolan för att hedra veteranerna! haha.. Dom pratade om dom som hade dött i krig så det var väldigt fint. Flaggan betyder väldigt mycket för amerikanare och dom är väldigt stolta över sitt land :)

Nu ska jag lägga mig! God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar