torsdag 4 november 2010

State fair

Hej!!

Jag ska strax iväg till skolan som vanligt men jag är ovanligt trött! Vi kom hem sent igår från State fair i Phoenix. Vi var där med Show Biz och Honour Choral för att uppträda. Vi uppträdde med våra två dansnummer :)Vi hade på oss våra nya guldklänningar som ställer sig upp när man snurrar så det var tur vi hade svarta minishorts under ;) Jeralyh glömde sina dock! haha! Det var roligt och resten av dagen gick vi runt där inne :) Det var som ett enormt tivoli och vi åkte "karuseller" och åt frusen banan! :) Jag umgicks med Lizzy och Cami hela dagen! Hur goa som helst!!

Det var Kory's födelsedag igår, men jag hann knappt se henne. jag sprang in igår kväll till hennes sovrum och gav henne ett rosa långt halsband (det jag gjorde hemma innan) och en rosa glittrig nagelfil och en marabou med polka som jag hade kvar, det var den sista! Hon ÄLSKAR den chokladen, hon blir helt galen! haha

Idag är sista dagen med basket try-outs!

Ha det bra vänner så ses vi! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar