lördag 13 november 2010

Slödag!

Hej!!

Det är lördag och jag har precis skypat med familjen hemma :) Imorse tog jag en tur på cykeln eftersom jag inte kan springa än med foten ..:( Idag är en slödag utan planer! Kory och Chris tog med småttingarna till hans föräldrar en sväng och jag ska nog kila iväg och fixa någon form av lunch till mig ELi och Izaak :)

Sen kanske jag sätter på en film! haha, mycket ambitiös dag!

Det börjar bli kallt här nu och jag har köpt stövlar och en ullkappa/jacka. Jag har köpt två nya kjolar till kyrkan och en sjal också :) Det finns inte så många affärer i den här lilla hålan men det finns en jättemysig som heter blossom där jag köpte kjolarna! den affären kommer du älska mamma när du kommer hit!

Ha det så bra, hej då med er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar