lördag 6 november 2010

Fiskelyckaa!

Hej!

Har precis nattat Keen och Kaze :) Kory, Chris och Izaak är ute på middag för att fira hans födelsedag.. den var för ett tag sen men dom går alltid ut och äter med det barnet som fyller år men det hade inte blivit av förrän nu.

Det tog ett tag att natta dom men tillslut! Jag fick läsa en god natt saga för keen men eftersom jag inte ville väcka kaze (böckerna är i hans rum) så fick jag hitta på en själv. haha! det gick ju bra tydligen för han sover som en stock nu! :) Nu ska jag ge mig iväg och hänga med kusinerna :)

Vi har vart och fiskat idag med grandpa, Nate, Zac, Jer och Junk! Mycket roligt! Jag fick den näst största en rainbowtrout vad det nu kan vara på svenska:)

Jag ska anmäla mig till en discovery tour med ef :) Jag försökte anmäla mig på nätet men jag lyckades inte så jag bad francie hjälpa mig så jag hoppas vi kan göra det i helgen! Resan är till östkusten och man åker till New York, Washington DC och Boston! Detta är i Mars och sen i April bli hikingtrippen till grand canyon av som skulle vart i oktober, i maj ska jag till kalifornien två gånger så det blir fullt upp :D

Jag pratade en stund med mamma och pappa idag (och Victor för en sekund). Jag saknar er såå! Pratade också med viktoria idag! FYYY vad roligt att du ska åka! Du kommer aldrig ångra dig kan jag lova!!!

Puss och kram på er!! <3

2 kommentarer:

  1. Hej på dig Rebecca, pratade med Ramona idag som berättade hur du har det. Verkar ju hur bra som helst. Ser ut som du har späckat schema och kul med alla idrottsaktiviteter och inplanerade 'hikes' framöver. Ta för...och hand...om dig.

    Varma hälsningar från Svedbergs

    SvaraRadera
  2. Lovely! Längtar galet mycket ska du veta :) Hoppas verkligen att jag också kan gå med i en fiskeklubb när jag är i staterna, vore mer än trevligt. Ha det guld vännen <3

    SvaraRadera