fredag 1 oktober 2010

homecoming game tonight!

Hej!!

Det är fredag kväll och jag sitter med Kaze i knär i väntan på att bege mig till the homecominggame!!

Imorgon är det homecoming dance! Och hela dagen ska jag och lexi , huston och Lincoln ha en daydate och rida hemma hos lincoln! jag ska få låna cowboyboots och en skjorta av Lizzie i show biz! Fy vad kul det ska bli :D

Idag var det green & gold day och jag hade Izaaks gröna match tröja på mig! Jag älskar spiritweek! det borde vi ha hemma! :D


Jag svarade Lincoln häromdagen! Han översatte brevet jag skrev på svenska och räknade alla m&m's och reese's för att få fram svaret som var ja såklart!

Igårkväll var det park after dark, som var som en utomhusbio! Hela veckan är bara kul men det bästa kommer väl imorgon :D jag har itne ens hört om dom ska hämta oss på morgonen eller någon tid eller nått men vi bestämmer väl något ikväll :)

Ha det bra! puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar