lördag 16 oktober 2010

möhippa!

Hej!!

Kom nyss hem från Eli och Izaaks footballsmatcher! Det var lite kul att se dom tacklas fast att jag inte har fattat reglerna än.. :P

Nu ska vi iväg på möhippa, men kory är inte klar än! Det är Tiffany's möhippa, Jordans blivande fru (jordan är jerems storebror)

Igår sjöng jag med brooke i hennes skola på deras assembly! Hela skolan samlas i gympasalen för att tagga inför footballsmatchen, denna gången homecoming så det var en extra stor grej! Hon och jag sjöng nationalsången tvåstämmigt! Gick hyfsat bra, det var kul i alla fall! haha när jag kom hem sa Kami (brookes mamma) att tre footballsspelare hade frågat efter mitt nummer så nu är det väl bara att vänta och se om det dyker upp något sms!

Jag måste åka förbi posten också för att köpa frimärken som funkar til Sverige! Jag har slitit hårt Rebecka ska du veta, när ditt kort nu dyker upp! Jag har inte skickat det än och det kommer vara gammalt när du får det :( Rebecka ska sova över hos mig i natt och ha myskväll med min mamma! haha

PUSS OCH KRAM! <3

2 kommentarer:

  1. hej
    Är på party hos morbror, har du varit på loppis eller bakat någon kaka i dina koppar ha det jätte bra kramar Agnetha

    SvaraRadera
  2. Hej!! Åh så kul att du har hittat hit! :) synd att inte jag var bjuden men hoppas ni hade trevligt! Jag ska allt försöka leta reda på någon loppis här! :) Nej inte än men när jag kommer hem igen blir det pannacotta för fulla muggar! kram kram!

    SvaraRadera