torsdag 7 oktober 2010

Fallbreak!

Heej!!

Sitter på ett motell i en del av phoenix! vi ska spendera fallbreak här :) det tog fyra timmar att köra hit men det var hur fint som helst på vägen! Solen gick ner när vi närmade oss så himlen var alldeles orange och vi körde förbi hundratals kaktusar och bomullsfält! jag vill visa allt för er där hemma men det är svårt att få med det på bild så ni får helt enkelt ta och åka hit allihop! :)

Vi åt middag på en fin italiensk restaurang ikväll som hette olive garden! jag åt pasta med kyckling, chmpinjoner, vitlök och parmesanost! mmm :) det hade du gillat mamma! :)

Imorgon ska vi till jumpstreet, något typ av trampolinhus! jag kommer döö! haha Dom små grabbarna är helt galna och kan inte sluta prata om det :) Jerem och jesper ska också dit, som är i phoenix också fast dom bor hos jerems bror.

Han öppnade brevet med hans "missioncall" igår kväll och fick reda på att han ska till tjeckien , prag, 29 december! jag är jätteglad att han är här över julen :)plus att han är i europa så jag och julia pratade om att vi kanske kan hälsa på honom någon gång :)för jag ska åka och hälsa på julia i hamburg :) vi pratade om det hela dagen igår! jag längtar nästan till att åka hem så jag kan hälsa på henne! haha

Det är exakt 33 veckor till graduation! det är inte så värst långt! det är både bra och dåligt! jag har jättefina pyjamasbyxor på mig med ugglor på så jag kommer sova jääätte gott i natt!

God natt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar