tisdag 19 oktober 2010

Möra ben!

Hejsan !

Idag hade jag ett matteprov, eller mer som ett läxförhör på talet i. Snarare bokstaven.. haha! jag lärde mig detta igår så det kändes lite tätt inpå men jag tror jag fick godkänt iallafall, det återstår att se! jag hade jättemkt matte att göra tills imorgon också, det lär nog vara så varje dag verkar det som..

Idag var det ett slitsamt pass med xcountryn må jag säga! Vi sprang runt friidrottsbanan i två set. Först sprang vi 800m+400m+800m med en minuts paus emellan.. Sen efter en 5 minuters paus sprang vi 800-400+800+400! Så mina bena är möra som bara den!

Vi har ett till meet på fredag men det misar jag eftersom det är då vigseln är för jordan och tiffany! lite synd men valet var inte direkt svårt!

Dom två minsta barnen har provat halloweendrökter nu och jag ska också hitta nått att ha på mig för trick or treat! haha

Ha det gött kära vänner! <3

2 kommentarer:

  1. Tjippens! Kul att du börjat med matten igen. En del av E-kursen i Sverige håller du på med nu låter det som. Det kanske kan bli matte D i trean i alla fall?

    SvaraRadera
  2. Bra att jag får en privat tränare när du kommer tillbaka!

    SvaraRadera