onsdag 27 oktober 2010

Lights ikväll!!

Hej!

Det är onsdag morgon! jag ska strax iväg till skolan men ska bara vara kvar till lunch! Sen kommer Tallie och Jerem och en tjej till och plockar upp mig för att dra ner till phoenix och gå på konsert igen, denna gången Lights!! :D Vi har t-shirts och bandanas vi ska ha på oss!

Igår kväll var vi på Logan och Cutters födelsedagskalas på pizzafactory! Jag satt bredvid Mylee , Kiras (Korys syster) dotter  Världens goaste flicka! Hon satt och bläddrade I en tidning med dockor I och berättade en livshistoria om varje docka som hon tydligen hade last tidigare och sen kommit ihåg. DOckorna heter American Girl tror jag och varenda en ha regna intressen och personligheter .. haha.. dom där dockorna är hennes liv “Oh, these dolls are expensive! If you want one you have to wish it for Christmas!” såå gulligt! Alla barnen här tror på santa, även Eli som är elva så jag får se till att inte försäga mig! Haha

Jag håller på och laddar upp ett filmklipp från jumpstreet på facebook haha! men det tar evigheter, vi får se om det funkar!

Måste kila! Hejsvej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar