tisdag 5 oktober 2010

Homecoming!

Hej hej!

Nu äntligen fungerar internet igen! Det krånglar jättemycket och varannan dag fungerar det och varannadn dag inte.. så jag har inte kunnat skriva nått sen homecoming, men här kommer en snabbgenomgång!

På lördagen plockade killarna (Lincoln & Huston) upp mig och lexi :) alla 4 iklädda cowboyboots! Vi tog vägen förbi safeway för att fixa något snabbt att äta i bilen, vilket killarna betalade! :) Sen åkte vi hem till Lincoln (min date) för att rida! Han bor ute på landet och det var huuur fint som helst! Hästhagar och berg och jordvägar över allt, rena vilda västern! Rebecka, du hade älskat det! Han hade då bara två hästar som var lämpliga att rida på sa han så vi var tvungna att rida två på varje häst, smart drag killar! Vi red barbacka och det var jättekul, det var vääldigt länge sen jag red.. jag hade träningsvärk dagen efter på insidan av låren för att jag försökte hålla mig kvar på hästen.. :P



När vi hade ridit klart tog vi bilen och åkte ut i skogen för att skjuta gevär på plastflaskor, också rätt så roligt :) jag träffade första skottet vilket ingen annan gjorde ;)

Det var ett roligt gäng vi var med så vi hade kul hela dagen :) Lexi är världens mysigaste! När vi var klara släppte dom av hos hemma så vi fick tid att göra i ordning oss :) vi fick tre timmar på oss så jag började med att slänga mig i duschen :) väl behövligt efter en dag på landet! Sen kom kory hem och fixade i ordning mig (smink och håret) och jag tog på mig min 80-tals outfit! Det var väldigt kul att bli fixad av henne :) Hon är mer som en kompis än värdmamma, haha, vi har jättekul ihop fast hon är 34 och jag 17! haha det är exakt dubbelt :P



Klockan 7 (medan jag var på toa) knackade Lincoln på dörren och han blev insläppt som tur var :) vi tog några bilder innan vi gick ut till bilen där huston och lexi satt och väntade... han var väldigt noga med att öppna och stänga bildörren hela tiden, haha! Vi åkte till Native Newyorker för att äta middag innan själva dansen, och vi delade en megapizza alla fyra som killarna betalade såklart!

När vi kom till dansen började vi med att bli fotograferade i ett rum där dom hade gjort en liten studio som var pyntad i samma tema :) Vi dansade från 9,dock dansade jag och lexi mest med cheerleadertjejerna men killarna hade också kul tror jag :) dom fick i allafall två långsamma låtar med oss. Klockan halv tolv ungefär åkte vi därifrån och skjutsade hem carissa där vi stannade och åt glass :) sen skjutsade killarna hem lexi och sen mig. Han gick ur bilen för att ge mig en kram och sa thank you!

Allt som allt en lyckad kväll!

Nu ska jag gå tillbaka upp (mitt rum är i källaren) för att prova jeans! Kory har ett jeansparty :) Jag hat redan hittat ett par mycket fina :)

Ha det gött vänner! Så får vi se när jag komma in och skriva nästa gång!

Kram kram!

3 kommentarer:

  1. jeansparty!?? =D dom är igång hela tiden låter det som?! =D

    SvaraRadera
  2. Tack kära vän!!! Väntan är nu över. Låter som du har det fint. Fortsätt att leva livet, så hörs vi väl någon gång :) Puss

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken härlig bild på dej och hästarna, rena
    Dallasmiljön! Jag blir lite avundsjuk!
    Puss & Kram

    SvaraRadera