lördag 9 oktober 2010

Solbränd!

Hej!

Idag har jag solat och badat i Alli och Tay's trädgård med pool :) Alla barnen var inne och lekte och Kory klippte Alli och hennes dotters hår så jag var alldeles ensam där ute, hur skönt som helst faktiskt! Det kändes som att jag var i grekland! sjukt att det kan vara så varmt 9 oktober! Solen här är väldigt stark så bara efter nästan två timmar var jag kokt och friterad! så nu är jag lagom rosig om kinderna! :)

Igår följde jag med Jerem och Jesper till en footballsmatch i phoenix för att träffa jerems kompisar :) jerem pratade mest med dom hela kvällen så jag och jesper pratade norska och svenska! :) Jag fick koncentrera mig för att formulera meningarna rätt innan jag kom in i det igen! jag har inte direkt tappat det men det är lätt att slänga in engelska ord och uttala svenska ord engelskt! sjukt!!

efter första fjärdedelen av matchen gick vi och köpte något att dricka :) och gissa vad dom hade? en kaffevagn med olika kaffedrinkar och sånt :) jag ser knappt aldrig kaffe i show low! jag köpte (rättare sagt jesper köpte) en is-chailatte och han köpte en kaffe. Myyycket efterlängtad!!

hela kroppen är stel och full av träningsvärk från igår!! varje gång jag vrider huvudet knakar det i ryggen i nacken! men det var det värt, det var sjuukt kul på jumpstreet! :)

Nu ska jag kila och göra mig klar, vi ska till tuscon ikväll (en annan del av enorma phoenix) och äta middag med kory's syster karli och hennes familj!

Ha det gött!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar