onsdag 5 januari 2011

visdomständer!

God morgon!!

Jag vaknade nyss och har ätit frukost och jag kan inte röra nacken! Det kan bli en spännande dag det här.Mest är det när jag tittar ner som det är stelt men det kanske mjukar upp sig under dagen. Nu tänker jag ännu mer på (jag tror det var två år sen) när vi var i sälen och vickes rumpa var gul och blå, och svart! och för stor för jeans! Och våra nackar var ett skämt!! vi gick runt som mumier hela dagarna! hahaha

Jag har två visdomständer som börjar komma!! I övre raden eller hur man nu säger så är det något som börjar tränga sig upp under tandköttet, det gör inte ont eller så men jag pillar hela tiden med tungan.. haha. Hoppas jag inte får problem med dom medans jag är här!

Det kommer bli mycket mer i skolan det här året känner jag redan! Tills på fredag ska jag skriva en sida om familje historia!! Om föräldrar och moroch far föräldrar och vart dom kommer ifrån och varför och vad dom gjorde.. Så om ni läser detta och har något som skulle kunna hjälpa mig är ni mer än välkomna att skriva det!! Just nu har jag inget!

Nu måste jag göra mig klar till skolan!

Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar