måndag 10 januari 2011

Post var det här!

Hej hej!!

Idag efter skolan kom Cami och Cassandra hem till mig för att pyssla med blommor. Vi gjorde blommor att ha i håret av plastblommor och tyg. Dom blev jättegulliga. Vi har pratat om det jättelänge och tillslut blev det av. När jag kom hem hade jag även ett kort och ett paket!!! :D Jipppii! Det är det bästa som finns! Kortet var från Dorka, tjejen vi bodde hos i ungern. Det var ett god jul kort :) Jättefint, och väldigt gulligt av dom att skicka ett kort! Paketet var från mina mycket kära vänner Linn och Ida och innhöll ett myyyycket vackert armband och en ljuvlig påse djungelvrål! Tack så himla mycket brudar!! Det gjorde min dag! :) Tack tack!

Nu håller jag på och skriver om Boston Tea Party. Vi har rätt mycket i historian, eller vi kommer att ha i alla fall. Uppsatsen (en till två sidor bara) ska vara klar på fredag, plus att vi har prov på native americans! Indiander med andra ord. Alla andra har hyfsad koll men jag måste börja om från noll. Jag fick 100 av 100 på provet på delstaterna och huvudstäderna! Det ni:) Det värsta är att jag förmodligen inte kommer kunna hälften imorgon..

Nu ska jag dricka äpple och kanel te! haha :) Jag postade ett par brev idag också, hoppas dom kommer fram innan posk. Det är lite störande att det tar en sån evig tid!! Men men..

Imorgon ska jag till skolan vid 7 för student counsil, det är som en blandning mellan elevråd och festkommité. Dom planerar alla danser och sånt så jag ska börja gå med där! :)

Ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar